pondělí 21. listopadu 2016

Yves Rocher Hydra Vegetal maska

Zdravím všechny!:) Jak se máte? Taky poleháváte s nějakou chorobou? Hrozné období toto:) Zjistila jsem, že od zimy tu nebyla žádná recenze! Dávám sem pořád nákupy a spotřebováno, je čas to napravit:) Co mě v poslední době nadchlo?


Tato maska je z modré hydratační řady pro normální pleť. Kolegyně ji v práci vychvalovaly, takže byla jen otázka času, kdy si ji koupím:)

Na produktu mám snad nejradši aplikaci. Nanesete dostatečnou vrstvu na obličej a necháte vstřebat. To je celé-aplikace je stejná jako u denního krému. Pokud se vám vše nevpije, přebytky otřete tampónkem. Tadá. Žádné umýváni, dočišťování. Takže je perfektní ji použít i před spaním v posteli:) Maska má gelovo-krémovou konzistenci, velmi příjemnou a lehkou.



Výsledek? Můžu vám říct, že jsem ještě neměla masku, u které bych si řekla WOW. U této ano. Pleť je po ni krásně napitá, hebká a "naducaná". Nevím jak to popsat, ale je moc příjemná. Za mě ano!
Z této řady mám i vzorky krému a v práci použiji občas i sérum a to si asi taky pořídím..;)

6 komentářů:

  1. Masku mám již po několikáté a je moc prima.

    OdpovědětVymazat
  2. To zní velmi lákavě. Líbí se mi hlavně ta aplikace, kdy ji nemusím z pleti odstraňovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Já od YR miluji jílovou čistící na hydratační masky moc nejsem...ale krásná recenze !

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu si take brousim zuby;) dekuji!;)

      Vymazat
  4. Awesome product, I love Yves Rocher *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  5. I don't know this product Yet, I follow You and invite on my blog Candymona

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu