pátek 24. června 2016

Nákupy červen+Itálie

Po dlouhé době zdravím s článkem s nově nakoupenými věcmi:) Jak někteří víte, začala jsem pracovat v Yves Rocher a tak většina věcí je odtud;D Je to moc pracovat v kosmetice;P



Dekorativka

Zase většina produktů na rty:D No, úchylka:) V práci jsem si koupila hydratační rtěnku v tužce, takový klasický zabarvená balzámek, je moc příjemný:) Po Clarins olejíčku jsem dost dlouho prahla a nakonec jsem si ho dovezla z Itálie, stejně jako matnou rtěnku Maybelline. O matných rtěnkách Avon jsem toho taky hodně četla a jedné jsem se neubránila;P Dálé tu mám pigment na oči, krásný bronzový a dvě barevné tužky-krásnou fialovou a zelenou:)


Pleť

A zase Yves Rocher;D Koupila jsem si micelárku s "šikovnou" pumpičkou. Pumpička sice super, ale ta funčnost. Voda cáká všude kolem a na tampónek se voda usídlí, jen pokud se na něj trefíte.Takže na nějaký gel super, na vodu pumpička néééé.... No a gelík jsem si taky pořídila a plánuju ho dát do toho obalu s pumpičkou;D Je skvělej, krásně jemně odlíčí ve vaně, nic nedrhnu, pleť po něm mám jako prdelku:D Ale ten dávkovač taky nic moc, má to velký otvor na dávkování, takže mi to hrozně ubývá...


Kosmetika na vlasy&tělo

Doma jsem neměla ždáný olejíček na vlasy a začal mi scházet, takže jsem v drogérce sáhla po elixíru Gliss Kur. Novinkou pro mě je nepěnivý šampon, který nezatěžuje vlasy a všichni si ho v práci chválili. Zatím na něj nemůžu nic moc říct, ale zdá se mi, že mi vlasy moc neumyje a rychle se mastí. Kokosový sprcháč je klasika, kterou naprosto miluju. Proto jsem si koupila i kokosovou toaletní vodu:) Aby toho nebylo málo, tak tu mám na vlasy pro mě ještě jednu novou věc-ocet. tento je malinový, nádherně voní a dodává vlasům lesk. Tentokrát tu mám i něco na tělo. Hrozně nerada se mažu, ale s tímhle olejem ve spreji Yves Rocher mě to celkem i baví, je to rychlé, snadné a je skvělý!


Ostatní

Z dovolené v Itálii jsem si dovezla dvoje hodinky;D Jedny jsou za 5 euro, ty druhé modré už jsou o něco dražší, ale nosím je pořád:) Náramky za euro jsem tam také nmohla nechat:D Dovezla jsem si dva a ten druhý jsem samozřejmě zapoměla vyfotit, stejně jako stíny od Pupa, které jsem nenašla:D
No a poslední věc je... Tadá! Svíčka Yankee Candle:) Nečekala jsem že si svoji první YC svíčku dovezu z Itálie, ale je to tak;D



Chystáte se někam na dovolenou?:) Jak si užíváte léto?:)

4 komentáře:

  1. Pěkné nákupy, nojo, práce v obchodě se nevyplácí :-) taky bych skoupila vše. Sprchové gely od Yves R. mám ráda a příští týden doufám e si pro nějaký dojdu. Naprosto krásné hodinky jsi si koupila v Itálii, hlavně ty modro-bílé a náramek se mi té moc líbí. Já mám v plánu Španělsko v srpnu jinak červenec bude spíš pracovní a výlety po ČR.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kokosový sprcháč od YR mám úplně nejradši! Zrovna před pár dny jsem jeden dodělala, na léto nejlepší vůně! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. To je tuuuuna věcí, koukám, že práce s kosmetikou je jak nemoc :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je to nemoc:D už mám doma dalších pár nových věcí:D 2 dny v práci=4 nové přírustky:D

      Vymazat

Archiv blogu