pátek 6. května 2016

Mini nákupy: Sephora, Teta. Rossmann

Další hrstka novinek vás čeká v dnešním článku:) Zase se mi tu něco málo sešlo, ale jsem na sebe celkem pyšná, udržela jsem se, hlavně v Sephoře jsem se držela zkrátka:D

Chtěla jsem si koupit nový rozjasňovač UD, ale nakonec zvítězil rozum;) Takže jsem si ze Sephory odnesla pouze plátýnkovou masku na mastnou pleť, minaturku řasenky Better Than Sex, na kterou se moc těším, pudřík na obočí Sephora a u kasy jsem si vzala tampónky na odličování. K nákupu jsem ještě dostala vzoreček vůně Aura a CC krém od Estée Lauder.
Když už jsem odolala tomu rozjasňovači UD, vzala jsem si alespoň v Tetě Catrice, který je momentálně hodně oblíbený + korektor Camouflage:) Chválené jsou také Essence konurky na rty, které jsem za 30 korun musela zkusit;D U Essence mě také zaujal olejíček na rty, ale stejně chci jednou zkusit ten slavný medový od Clarins:) Od Gabrielly Salvete jsem si odnesla lak, který je v úžasném odstínu, miluju tyto netradiční nude tmavší barvy! No a aby tu nebyla jen dekorativka, zachraňuje to grapefruitový scrub na pleť od Neutrogeny, na který se moc těším:)




Taky u Vás někdy vítězí rozum a raději si koupíte levnější variantu produktu? Lákají Vás UD nové rozjasňovače?:)


Mimochodem dnes otevírají první NYX prodejnu a já se samozřejmě na Nyx chystám, ale možná až zájem maličko opadne, aby mě dav slečen neudupal;D

5 komentářů:

  1. Skvělé nákupy. Někdy je fajn připlatit si za kosmetiku, obzvlášť když je kvalitní. Jinak taky raději kupuji levnější věci. Korektor od Catrice jsem si taky nedávno koupila, dlouho nebyl k dostání u nás. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Konturky od Essence jsou boží, sama mám dva odstíny a rozhodně nekončím. Lak od GS má vážně super odstín a olejíček na rty mě taky moc zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy, konturky Essence mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy, veľmi Vám v Česku závidím Sephoru:/

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. áno, Sephoru závidím aj ja :) ale rozjasňovač je skvelý..po ňom sa pozriem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu