pondělí 14. dubna 2014

Kosmetika bez které se neobejdu

V dnešním článku vám ukážu, co patří k mému běžnému líčení a je to taková nutnost. Samozřejmě to není všechno, dneska to bude jen o těch základních věcech, například žádné stíny jsem do tohoto článku nezařadila, ikdyž je používám často, bez stínů se obejdu, například do práce se moc nelíčím.


Jediný kousek, který není z dekorativky je micerálka od Loréalu. Bez té se už neobejdu. Mám své druhé balení a myslím, že není poslední. Je s ní lehké se odlíčit, vyčistit pleť, odlíčí mi v pohodě oční make-up, prostě paráda-miluju jí. navíc ta cena-99,- nejde ji nemilovat;D

Když to vezmu popořádku, další je makeup. Dřív jsem žádný make-up nepoužívala a malovala si jen oči. Teď to mám obráceně a nechápu, že jsem na kouzlo make-upu přišla až někdy v druháku. Nemám bezproblémovou pleť a tak je tento pomocník pro mě nezbytností. Poslední můj úlovek který jsem si zamilovala je Match Perfection od značky Rimmel. Je to snad nejlepší make-up co jsem kdy měla. Středně kryje, ladí k mé pleti, nedělá šmouhy a drží. Prostě fajn parťák za málo peněz a ještě k tomu dobře dostupný v drogériích.


Další nezbytností je pro mě pudr. A bez toho vážně nevycházím. S mojí mastnou pletí to prostě jinak nejde. Momentálně mám krajkový pudr od Dermacolu. Je fajn, nějakou dobu mi vydrží (ikdyž ne nějak extra dlouho, ale zatím jsem nepotkala pudr, který by mi vydržel déle než 3-4 hodiny) a krásně voní. Pudr nanáším svým celkem novým štětcem od RT powder brushem. Od tohoto štětce jsem očekávala mnohem víc ale to se dozvíte v samostatném článku o štětcích. Dále na tvář používám rozjasňovač, ale ten ne pořád, za to pravidelně konturuju bronzerem NYC, protože můj kulatý obličej je třeba zeštíhlit. Tento bronzer je hodně chválený, hlavně pro svou barvu, že není do oranžova- na to já mám jiný názor, asi jsem divná, ale na mě prostě oranžový je. Ale ještě jsem neměla brozner, který by nebyl, takže ho používám, jinak špatný není. Na bronzer používám nejnovější štětec hakuro, o kterých vám taky ještě napíšu. Zatím prozradím jen jedno-tyto štětce jsou dokonalé.


Jedinou věcí na oči, kterou používám každý den je řasenka. Mám ráda stíny, maluju si často kouřovky, ale do práce to prostě nemá smysl, takže si s řasenkou vystačím. Na řasenky nejsem náročná, skoro všechny co mám mi přijdou podobné, momentálně už tak 2-3 měsíce mám Maybellinku Colossal Volum. Poslední část obličeje, kterou nevynechávám jsou rty. Sice rtěnky mám moc ráda, ale každý den je nepoužívám, za to balzámky ano, obzvlášť teď, kdy je mám hodně suché. Mám moc ráda Baby lips a Kiss and care od Essence, který jsem považovala za hodně velký objev a který se mi někam zatoulal:( Na fotku jsem dala zázračný kelímek od Oriflame, který taky používám, většinou větší vrstvu na noc.

Máte stejné kosmetické nezbytnosti či produkty? Bez čeho se neobejdete vy?

4 komentáře:

  1. S tím makeupem musím souhlasit!! Mám již druhý kus,původně,když mi došel,jsem chtěla vyzkoušet jiný,ale bohužel mě v drogérii žádný nezaujal,tak jsem opět sáhla po tomto,jelikož jsem věděla,že mě nezklame! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jdi do něj;) Fakt je skvělý, přirozený, na pleti příjemný, prostě super:)

      Vymazat
  3. Ja si svoje líčenie neviem predstaviť bez make-up Dermacol 24h Control, ktorý nanášam štetcom Ebelin a výsledok je dlhotrvajúci, celý deň v robote vydrží bez problémov. Potom sú to riasenky Rimmel Scandaleyes, skúšala som už 3 druhy a všetky mi vyhovovali. A ešte bez upraveného obočia, na to používam buď očné tiene hnedé alebo hnedú Essence ceruzku, tá je vynikajúca.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Archiv blogu